zaterdag 4 mei 2013

Van alles een beetje...


Hoe ziet keihard karpervissen in Frankrijk eruit...bij mij zo.
Na een week van kei en keihard werken mocht ik een aantal fraaie Franse spiegels bijschrijven.



Terug in de Nederlandse polders werd ik verblijd met pas geboren lammeren.


Knoppen die als ware kunstwerkjes geopend worden.


Een eigenwijs ooievaars koppel hebben hun nest gebouwd bij hoogspanningsdraden....


Vooralsnog lijkt alles goed te gaan!


Een meidoorn die ik al jaren mocht begroeten met zijn geuren en bloemen...


Helaas..hij is er niet meer, geen idee wat hier is gebeurd...


Natuurlijke plaatjes als deze kunnen er in ieder geval niet meer gemaakt worden...


Een vis van een paar weken terug, die welkom was na zoveel blanks gedraaid te hebben.


Wijsneus...
 

Het sleuren aan een steur is een voor mij nieuwe ervaring, stuk voor stuk zijn het knokkers totdat ze er bij neervallen..een mooie project om je materiaal mee te finetunen!

Groeten Hans

8 opmerkingen:

  1. Hoi Hans. Ik liet die eerste foto gelijk aan mijn vrouw zien: "kijk schat, zo wil ik later ook zitten met jou" zei ik tegen haar. Hmm ja ziet er goed uit zei ze terug.
    Mooie steur ook. Ik zag er laatst een boven water komen met zijn neus en moest eerst heel goed nadenken wat het kon zijn.

    Groet, Michael

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Hans,

    Zwemmen die steuren bij jou ook rond? Mooi om die neus met al die sensoren te zien. weinig tekst maar mooie plaatjes. Nou ja, jammer van die boom.

    Grtx,
    FER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hans,
    Weer een tijdje geleden dat er iets was op je blog. Weer heel mooie foto's en inderdaad eeuwig zonde van die mooie meidoorn!

    Groetjes,

    Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van alles een beetje.. Een prachtige Steur.. Een prachtige Karper....

    Hans...zit jij nog wel lekker in je vel? Ik bel binnenkort eventjes met je...

    Groet,
    Dale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Hans ik had je al even vlug gesproken en inderdaad het zijn mooie plaatjes weer die je laat zien.
    De steur het lijk me geweldig dus wie weet
    Echter ik kon nu al niet aan het vissen toe zelfs niet met Hans R.
    Je weet de reden waarom dat nu dus is waardoor het wel even kan duren voordat ik................juist ja.
    Hans ik spreek je binnenkort wel
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hans,

    van alles wat maar vooral weer eens een stukkie op je blog.
    Heb de weinige tekst met plezier gelezen en vooral je sprekende foto's weer verlekkerd zitten bekijken!
    Goed om weer eens wat te lezen van je!

    gr Andries

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige fotos en beleving weer Hans! Die geurende meidoorn geeft bij mij ook altijd de kriebels.

    BeantwoordenVerwijderen