woensdag 22 augustus 2012

Penvissen op de Beulenpoel deel 11



                                                                                        Een oude bekende

De Beulenpoel heeft het in de periode met heet weer zwaar gehad, dit komt doordat er erg weinig planten groeien en daarnaast speelt de ondiepte een rol. Vandaag maar weer eens een poging wagen met de pen. Zoals wel vaker maak ik eerst de gebruikelijke voerplekken met mais en partikels.

In tegenstelling tot eerdere sessies kon ik deze keer na verloop van tijd geen bellenplakkaten  ontdekken op de voerstekken... wel iets anders..dat “anders” hou ik nog even voor mezelf. De komende tijd wil ik kijken of dat anders iets nieuw is, vandaag heeft het in ieder geval 2 spiegels opgeleverd! En dat is voor de beulenpoel toch bijzonder!

                                                                        Pappen en nathouden

                                                               Een onbekende.

Groet Hans

6 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd wat voor signalen je ziet Hans! En ze reageren nog niet schrikkerig op de mais?
    Mooie vangsten weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist!!!!
    Je bent weer lekker bezig,Hans ;-)
    Mooie vissen.

    Groet,
    Dale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vissen weer Hans, en een stuk vrolijker verhaal als de vorige keer. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt wat dan 'anders' kan zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Hans oude gedachte,s komen weer op bij mij :-))
    Mooi verhaal tot nu toe en geweldig goed dat het lukt allemaal
    Spreekt je later volgende week misschien wel.
    Groet hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he does it again,mooie vissen hoor Hans
    heel goed gevist .

    gr Frank

    BeantwoordenVerwijderen